Arbeitsrecht
-
Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing A Differentiated Analysis on Social Presence and Privacy CalculusAuflage:1st ed. 2023Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerRöding TobiasErscheinungsjahr:2023
-
Omni-Channel Retailing An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing InstrumentsAuflage:1st ed. 2021Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerWinters AmelieErscheinungsjahr:2021
-
Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption FormsAuflage:1st ed. 2021Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerWagner KatjaErscheinungsjahr:2021
-
Restructuring of Food Retail Markets in Countries of the Global South The Case of Emerging Supermarkets in Dhaka, BangladeshAuflage:1st ed. 2021Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHobelsberger ChristineErscheinungsjahr:2021
-
Emotionale Intelligenz und Verkaufsperformance Eine Untersuchung direkter und indirekter Effekte im Business-to-Business-UmfeldAuflage:1. Aufl. 2019Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerZehetner AndreasErscheinungsjahr:2019
-
Online Growth Options for Retailers Three Essays on Domestic and International Growth Strategies with Online RetailingAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 2017Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerSchu MatthiasErscheinungsjahr:2018