Wirtschaft
-
Advances in Advertising Research IX Power to ConsumersAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 2018Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHerausgeber:Cauberghe Verolien, Hudders Liselot, Eisend Martin, ...Erscheinungsjahr:2018
-
Advances in Advertising Research IX Power to ConsumersAuflage:1st ed. 2018Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHerausgeber:Cauberghe Verolien, Hudders Liselot, Eisend Martin, ...Erscheinungsjahr:2018
-
Advances in Advertising Research (Vol. VII) Bridging the Gap between Advertising Academia and PracticeAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 2017Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHerausgeber:Christodoulides George, Stathopoulou Anastasia, ...Erscheinungsjahr:2018
-
Advances in Advertising Research VIII Challenges in an Age of Dis-EngagementAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 2017Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHerausgeber:Zabkar Vesna, Eisend MartinErscheinungsjahr:2018
-
Advances in Advertising Research VIII Challenges in an Age of Dis-EngagementAuflage:1st ed. 2017Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHerausgeber:Zabkar Vesna, Eisend MartinErscheinungsjahr:2017
-
Advances in Advertising Research (Vol. V) Extending the Boundaries of AdvertisingAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 2015Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHerausgeber:Banks Ivana Bušljeta, De Pelsmacker Patrick, ...Erscheinungsjahr:2016