Marketing und Vertrieb
-
The Korean Wave in a Post-Pandemic World BTS, Cosmax and Squid GameVerlag:Springer, Springer SingaporeShin Geon-Cheol, Whitaker Mark D.Erscheinungsjahr:2024
-
The Attention Economy A Category BlueprintAuflage:2024Verlag:Palgrave Macmillan, Springer SingaporeNelson-Field KarenErscheinungsjahr:2024
-
Sharing Economy Platforms A Casebook for Understanding Multiplayers in Sharing Economy PlatformsAuflage:2024Verlag:Palgrave Macmillan, Springer SingaporeHerausgeber:Yuan Ruizhi, Liu Martin J.Erscheinungsjahr:2024
-
Chinese Marketing and Management ScalesAuflage:2024Verlag:Palgrave Macmillan, Springer SingaporeLee Bernard, Yau Oliver H. M.Erscheinungsjahr:2024
-
Cosmetics Marketing Strategy in the Era of the Digital Ecosystem Revolutionizing Beauty in the New Market FrontierAuflage:2024Verlag:Springer, Springer SingaporeHong Paul, Park Young WonErscheinungsjahr:2024
-
Unpacking Micro-Influence within the Australian Creative Sectors A Theoretical Framework for Understanding the Skills, Knowledge, and Capabilities of Micro-InfluencersAuflage:2024Verlag:Palgrave Macmillan, Springer SingaporeHarrison LisaErscheinungsjahr:2024