Marketing und Vertrieb
-
The Corporate Reputation of Multinational Corporations An Analysis of Consumers’ Perceptions of Corporate Reputation and its Effects Across NationsAuflage:1st ed. 2018Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerHuber CathrinErscheinungsjahr:2017
-
Online Growth Options for Retailers Three Essays on Domestic and International Growth Strategies with Online RetailingAuflage:1st ed. 2017Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerSchu MatthiasErscheinungsjahr:2017
-
Retail Brand Equity and Loyalty Analysis in the Context of Sector-Specific Antecedents, Perceived Value, and Multichannel RetailingAuflage:1st ed. 2016Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerWeindel Julia KatharinaErscheinungsjahr:2016
-
Advertorials versus klassische Printwerbung Eine WirkungsanalyseAuflage:1. Aufl. 2016Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerDorner FlorianErscheinungsjahr:2016
-
The Replication of Retail Fashion Formats into Foreign Countries A Qualitative AnalysisAuflage:2015Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerSchröder ChristophErscheinungsjahr:2014
-
Die Bedeutung von Musik für die Gestaltung von MarkenpersönlichkeitAuflage:2014Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer GablerFlecker JohannesErscheinungsjahr:2014