Marketing und Vertrieb

Artikel 1 bis 6 von 23
In aufsteigender Reihenfolge
Seite
  1. Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing
    Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing A Differentiated Analysis on Social Presence and Privacy Calculus
    Auflage:
    1st ed. 2023
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Röding Tobias
    Erscheinungsjahr:
    2023
    Ladenpreis
    93,49EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  2. Essays on congruence theory in marketing
    Essays on congruence theory in marketing Special focus on digital products and webstores
    Auflage:
    1st ed. 2022
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Rollin Robér
    Erscheinungsjahr:
    2022
    Ladenpreis
    54,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  3. International Strategic Management of Brands and Online Firms
    International Strategic Management of Brands and Online Firms Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms’ Internationalization
    Auflage:
    1st ed. 2022
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Sinning Carolina
    Erscheinungsjahr:
    2022
    Ladenpreis
    109,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  4. Online Shopping Intentions
    Online Shopping Intentions Antecedents and Moderators of Shopping Intention Formation in New Fields of E-Commerce
    Auflage:
    1st ed. 2022
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Fota Anne
    Erscheinungsjahr:
    2022
    Ladenpreis
    109,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  5. Omni-Channel Retailing
    Omni-Channel Retailing An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments
    Auflage:
    1st ed. 2021
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Winters Amelie
    Erscheinungsjahr:
    2021
    Ladenpreis
    120,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  6. Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels
    Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms
    Auflage:
    1st ed. 2021
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Wagner Katja
    Erscheinungsjahr:
    2021
    Ladenpreis
    109,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
Artikel 1 bis 6 von 23
In aufsteigender Reihenfolge
Seite