Marketing und Vertrieb
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Reshaping Negotiations Navigating Digital TransformationsAuflage:Aufl.Verlag:Kovac, Dr. VerlagRoth JoanaErscheinungsjahr:2024
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Taktische Kündigung von vertraglichen Dienstleistungen Theoretische Fundierung und empirische AnalyseAuflage:Aufl.Verlag:Kovac, Dr. VerlagHagebölling MonaErscheinungsjahr:2024
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The Leverage Effect of Strategic Behavioral Dimensions in Multi-Channel NegotiationsAuflage:Aufl.Verlag:Kovac, Dr. VerlagMoinuddin-Huber SairaErscheinungsjahr:2024
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A puzzle piece in deciphering the conundrum of sustainable consumption and production Empirical analysis focusing on the communication and information process in the fruit juice and meat sectorAuflage:Aufl.Verlag:Kovac, Dr. VerlagKlink-Lehmann Jeanette LeilaErscheinungsjahr:2024
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Causal Inference and Causal Machine Learning for Data-Driven Management Applications in Corporate Finance and MarketingAuflage:Aufl.Verlag:Kovac, Dr. VerlagWasserbacher HelmutErscheinungsjahr:2024
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Men are not better negotiators after all! Clarification and critical analysis of existing theory on gender and negotiation performanceAuflage:Aufl.Verlag:Kovac, Dr. VerlagSchaumburg JosephineErscheinungsjahr:2024