Marketing und Vertrieb
-
Psychology in Economics and Business An Introduction to Economic PsychologyAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 1991Verlag:Springer, Springer NetherlandAntonides G.Erscheinungsjahr:2013
-
Dynamic Models of Advertising Competition Open- and Closed-Loop ExtensionsAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 1991Verlag:Springer, Springer NetherlandErickson Gary M.Erscheinungsjahr:2013
-
Research traditions in marketingAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 1994Verlag:Springer, Springer NetherlandHerausgeber:Laurent Gilles, Lilien Gary L., Pras BernardErscheinungsjahr:2012
-
Toward an Integrative Explanation of Corporate Financial PerformanceAuflage:1996Verlag:Springer, Springer NetherlandCapon N., Farley John U., Hoenig S.Erscheinungsjahr:2012
-
Expert Systems for Scanner Data Environments The Marketing Workbench Laboratory ExperienceAuflage:1990Verlag:Springer, Springer NetherlandGallagher John P., McCann John M.Erscheinungsjahr:2012
-
Business Marketing: An Interaction and Network PerspectiveAuflage:Softcover reprint of the original 1st ed. 1995Verlag:Springer, Springer NetherlandHerausgeber:Möller Kristian K., Wilson David T.Erscheinungsjahr:2012