Management und Führung

Artikel 1 bis 6 von 16
In aufsteigender Reihenfolge
Seite
  1. Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing
    Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing A Differentiated Analysis on Social Presence and Privacy Calculus
    Auflage:
    1st ed. 2023
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Röding Tobias
    Erscheinungsjahr:
    2023
    Ladenpreis
    93,49EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  2. Omni-Channel Retailing
    Omni-Channel Retailing An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments
    Auflage:
    1st ed. 2021
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Winters Amelie
    Erscheinungsjahr:
    2021
    Ladenpreis
    120,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  3. Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels
    Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms
    Auflage:
    1st ed. 2021
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Wagner Katja
    Erscheinungsjahr:
    2021
    Ladenpreis
    109,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  4. Restructuring of Food Retail Markets in Countries of the Global South
    Restructuring of Food Retail Markets in Countries of the Global South The Case of Emerging Supermarkets in Dhaka, Bangladesh
    Auflage:
    1st ed. 2021
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Hobelsberger Christine
    Erscheinungsjahr:
    2021
    Ladenpreis
    120,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  5. Online Growth Options for Retailers
    Online Growth Options for Retailers Three Essays on Domestic and International Growth Strategies with Online Retailing
    Auflage:
    Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Schu Matthias
    Erscheinungsjahr:
    2018
    Ladenpreis
    54,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
  6. International Retailers’ Performance in Host Countries
    International Retailers’ Performance in Host Countries The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment
    Auflage:
    1st ed. 2018
    Verlag:
    Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Springer Gabler
    Morbe Lukas
    Erscheinungsjahr:
    2018
    Ladenpreis
    54,99EUR (inkl. MwSt. zzgl. Versand)
Artikel 1 bis 6 von 16
In aufsteigender Reihenfolge
Seite